Rensar ut garderoben

Idag känns det som man vill fixa hemma, rensa ut på vinden eller byrålådor el dyl. 
Jag rensar ut min garderob o slänger lite saker jag inte vill ha, och lägger upp på vinden sånt jag inte använder just nu.
Lite toppar i blommigt o mer somrig stil. Kjolar o shorts åker oxå upp. Jag sparar några blusar med volang o spets o mina jeans, både vida o smala. Nu märker jag att en sak som fattas i min garderob för hösten är en kavaj, jag vill ha en snygg smårutig figursydd kavaj att ha som jacka. Med en mysig halsduk.
Jag har köpt in en otroligt snygg kavaj till butiken rån Gestuz som är i "ridstil" med lappar på armbågarna. Skitsnygg, den kommer in imorgon. Ska bli jättespännande, kanske ska jag ha en sån.
Har inte sett någon kavaj i stan än men jag ska kolla på Patrizia pepe, älskar det märket.

Jag försökte lägga upp bilder igår men vet inte om de syns så jag provar igen..





Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-07 @ 13:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0