Längesen

Nu var det längesen jag skrev, har haft fullt upp som vanligt. Jag har bl.a. lagt ut min butik till försäljning för att jag ska flytta in till stan. Jag var uppe på tv4 och hade med mig lite kläder för att visa stylisterna där, och de gllade mina kläder jättemkt. De  tyckte att jag borde flytta in till stan snarast, och det blev liksom sparken i baken som behövdes. Så nu ska jag flytta in till stan.
Ska bli skönt att slippa hela bilresan fram och tillbaka till Vaxholm varje dag.

Idag har jag varit och gjort mina naglar där jag bor på Lidingö, det blev jättefint och jag pratade med hon som äger den butiken om att hyra hennes lokal i tio dagar när hon är bortrest. Så det ska jag nog göra, då håller jag alltså till på Lidingö i några dagar och det blir en annons i Lidingö tidning också så får vi se vad som händer.

Vi kom hem från Frankrike igår kväll och det är så härligt att sova i sin egen säng.

Ida är det fredag och jag undrar vad vi ska äta....hmm....carpaccio kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0