Söndag

Vi har haft en barnfri helg, min dotter har varit hos mormor o morfar på landet. Så jag har kunnat jobba i lugn o ro. Igår kväll var vi hemma hos Sheila o Lars för att deras son fyllde ett år o vi stannade kvar hos dem på kvällen o spelade spel o åt sushi. Det var jättemysigt att göra något spontant utan att behöva tänka på barnvakt.

Det var hur mkt folk som helst i Vaxholm igår, nu har staden äntligen vaknat till liv. Jag tycker att ni som läser detta tar era familjer o gör en söndagsutflykt o kommer o hälsar på mig.Det vore jättekul.

O investera i sommarens vackraste klänning innan de tar slut. : )


Kommentarer
Postat av: Elva

Hur har det gått med försäljningen av butiken?

2009-04-24 @ 10:56:09
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0