Söndag

Jaha, vad ska man göra idag då? Sitter här och vet inte riktigt vad man ska hitta på, vill inte åka in till stan och slösa pengar, men shoppingsugen är man ju alltid så kanske en auktion skulle vara kul. Fynda en fin gammal spegel eller en designfåtölj.

 Iallafall så städade jag ut på vinden igår, o jag överdriver inte om jag säger att jag hade femton väskor med kläder som jag hade glömt bort. Jättekul, men ändå, det har hamnat där av en anledning.
Så vad ska man göra med alla kläder då, jag vill inte slänga dem och vem orkar sätta ut 200 annonser på blocket.
Jag funderar på att ha en hörna i butiken där det står att det är min garderobsrensning och sälja ut det billigt, vad tror ni om det?

 Men nu är vårsäsongen här och nya trender kommer, jag har läst vad alla "spår" ska bli stort och det ser rätt bra ut måste jag säga. Det jag tycker om är att man framför allt uppskattas när man har en personlig prägel på sin stil.
Paljetterna hänger kvar och det är ju snyggt att blanda med jeans eller skinn eller mocka. Det ska jag faktiskt leta efter, en riktigt sjysst mocka jacka till våren. Som funkar till vardags och att gå ut i.
 Halsband har jag massor av modeller,stora i trä och kedjor. Och förra sommarens stora armband tar jag med mig men använder framför allt de i silver kedjor, ju fler desto bättre.

 Skor till våren, vad ska man ha? Jo, jag ska köra på ett par snygga stövlar i läder eller mocka, högt skaft, gärna påsiga i rött, grönt eller blått.

Sedan investreade jag i två par supercoola sneakers som kommer att funka perfekt den här våren.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0