Tillbaks igen..

Ni är allt jul o nyårs stök över, känns skönt faktiskt. Allt återgår till det normala, men med nytt år.
Jag har ett nyårslöfte i år och det är RESULTAT. Jag ska använda min tid så effektit som möjligt och sträva efter bättre resultat än förra året.
Det ska bli kul.

 Butiken har rullat på bra över julen o nu är det inte mkt kvar. Men jag ska inte åka på inköpsresa förrän i mars, så det innebär att jag har tid att arbeta med annat, som t.ex. reklamfilm.

Igår var jag i Eskilstuna o medverkade i en reklamfilm. Det gick bra o det var ett trevligt team.
Make up artisten berättade att hon gör egna örhängen, jättevackra tranor i origami, hon hittar pärlor från gamla fina halsband
och trär dem tillsammans med små tranor som hon viker själv. O eftersom jag älskar nya saker o sådant som ingen annan har så fick jag med mig några stycken att sälja i butiken.


Är de inte söta?

Kommentarer
Postat av: Mica

Jättefina!

2009-01-06 @ 22:10:03
Postat av: Emma Hedström

Jag gillar dina Draculanaglar. ^^

Vi hörs!

2009-01-06 @ 22:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0