Lördag!!

Wohoo..lördag kväll. Vi ska ha lite gäster och titta på melodifestivalen. Ska bli skoj, jag ska rösta på Agnes och Bwo.
Hörde faktiskt Lili o Susies låt på radion och den var riktigt bra tycker jag. Jag har lite svårt för upprepningar men den är bra.
Man blir glad när man hör den.

O en helt annan sak, jag spelade lik i en film som kommer på bio nu i mars. I skuggan av värmen ,heter den, kommer att bli riktigt bra för att vara svensk. Jag fick inbjudan till gala premiären den 15e mars. Den ska jag definitivt gå på.

Det var bra med folk i Vaxholm idag, jag märker att folk har börjat ta sig ut dit. Slutade riktigt bra : )

(Ha det så kul på Cocktailpartyt ikväll, du som köpte Zebraskorna!)

Nu ska jag laga lite god mat tills ikväll och som vanligt behöver jag inte ens säga vad Stefan vill äta.....snark, Carpaccio.

Kommentarer
Postat av: Madde

Det va nog inte en enda på cocktailpartyt som inte såg mina skor ;)

Dom är helt fantastiska och de passade så extremt bra ihop med den svarta klänningen och boleron. Jag va en levande reklampelare för Rosycheeks =)

Längtar verkligen tills vårnyheterna kommer.

2009-03-08 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0