Oh lovely

Ja, idag har det varit en bra dag, Stefan har varit på möte på ett musikförlag och ska eventuellt börja samarbeta med dem.
Kul, han behöver komma igång och skriva låtar igen,

Själv har jag arbetat hela dagen och det var mkt folk för att vara måndag. Det ringde mig från ett produktionsbolag och ville att jag ska komma på casting imorgon på eftermiddagen, men det kunde jag tyvärr inte. Och de kan bara mellan typ tre och fem... konstigt. Jaja, det var inte superbetalt ändå så det gör inget.

Jag tror också att det kommer att lösa sig med lokalen på Lidingö. Jag vill så gärna ha den.

Jag ska sätta mig ner nu med en kopp te och boka en resa till Paris. Hoppas att jag hittar någon till bra pris. Det ska bli så kul att fylla butiken med nya underbara kläder och väskor och allt möjligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0