Jul snart

Sitter i soffan och funderar på om jag ska ta en till kopp kaffe, Stefan har åkt till studion o ska jobba på att göra klart ett album.
På vägen ska han stanna o köpa en kaffemaskin som han fick av mig i present när han fyllde år. Ska bli kul att ha en
kaffemaskin faktiskt, hoppas bara att den kommer till användning.

Jag har lite resfeber för jag ska ut på en roadtrip imorgon med en kollega o besöka lite butiker, ska bli kul faktiskt.

Jo just det, det är ju jul ganska snart ändå, jag gillar att julpynta och tycker att det är mysigt med traditioner.
I år vil jag ha julsaker i vitt,grått och silver.
int i rött.
Tror att jag ska göra en julklappskalender till min dotter, det fick mina syskon och jag när vi var små.
Glädjen att få öppna ett litet paket varje morgon. Behöver ju inte kosta så mkt.

Imorgon har vi utförsäljning av vårens kläder 2011 helt fantastiska kläder till inköpspris.
Åk dit och fynda!!!  st erikspaln 2. 1 tr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0