Måndagen snart över..

Ah vad skönt det känns att dagen är slut snart, jag har hunnit uträtta massa saker idag t.ex. varit hos skattemyndigheten, lämnat in en ring jag fått i present på Kaplans, och slutligen tagit fram mina skådespelartalanger på en casting. Den gick bra så jag håller tummarna.
Stefan min fästman fyller 35 år den 9e Oktober, jag tänkte att han istället för presenter ska få pengar av släkt o vänner till elbehörigheten som han ska ta, Det kostar ca 30 000 o vi behöver hjälp med det så han kan öppna sin egen elfirma.
Så om någon läser detta som vill bidra så är det bara att höra av sig. Han är värd det, han jobbar så hårt o vill verkligen starta eget.

Idag åt vi korv med bröd o räksallad till middag, det kändes så barnsligt men det är ju såå gott. Jag fick i mig två stycken så nu är jag proppmätt.

Jag har bestämt mig för att köpa ett par svarta Uggs, de finns på  Mathilde på Biblioteksgatan. 1799kr kostar de.

På lördag ska vi på middag till en vän till Stefan som har gjort låtar  till  Carola, E-type,  Danny  o många fler. Han är även sjukt duktig på att laga mat så det ska bli jättekul.De har en liten gäststuga  på tomten som vi ska sova över i.Så på lördag blir det party .

Hmm vad ska man ha på sig? Känner för att ha något svart tight och spets. Får se vad jag hittar. Nu tänkte jag gå upp på vinden o se om jag hittar något användbart för höst/vinter, minns att jag köpte en grå jättestor kofta med pälskrage förra året,får se hur den ser ut.

Jag berättar sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0