Snöoväder

Nu räcker det med snö, eller hur, det är jobbigt med kylan, jag vill ha sol o värme.

Castingen gick jättebra men man vet ju aldrig vad det är dom söker.
En rollsättare som arbetar med serien Oskyldigt dömd ringde mig idag och frågade om jag ville vara statist i den serien, men jag var tvungen att tacka nej pga att jag inte kan ta ledigt när det inte är så bra betalt.Men det är alltid kul att vara efterfrågad.
Däremot ringde det från en annan castingbyrå och de vill att jag kommer o provfilmar för en reklamfilm på lördag. Jag berättar hur det går sen.

Jag får svar från dagens casting imorgon. : ) Hoppas!

Stefan har gått och hållit på en hemlighet idag och han vägrar säga vad det är, jag är så nyfiken, jag ska bearbeta honom lite till för att han har sagt att han ska berätta snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0