Söndags shopping

Jag tog den här dagen ledigt för att jag har jobbat alldeles för mkt på sista tiden. Men jag skulle absolut inte göra av med några pengar. Men ur lätt är det när man hamnar på utförsäljning av märkskläder? Jag tror att jag var i den butiken i en timma och notan slutade på nästan 4000. Mitt dåliga samvete äter upp mig, nu har jag sån ångest, jag skulle ju inte köpa någonting.

Men jag kan ju berätta vad jag fick för pengarna, ni kommer inte att tro mig. Ok...

2 st Botkier väskor
1 par Rock n republic jeans
1 kamelfärgad ulljacka mike & chris
1 grå kavaj mike & chris
1 långärmad ts mike & chris
1 par svarta glansigs tights mike & chris
1 midjekort skinnjacka isabell kristensen
1 jättecool partytop stor o tung med paljetter

Det var väl en bra affär eller hur. 2 st botkier väskor...jag tror nog att jag gjorde ett kap



Nu ska jag döva min shopping ångest med lite godis.
Och på tisdag åker jag till Paris!! Jag är så glad.

Kommentarer
Postat av: Elva

Jamen det blev ju MASSOR för pengarna :)

2009-03-30 @ 10:25:03
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0