Ahhhh...

Sitter på jobbet och har typ första andnings pausen, jag har ju varit på kontoret själv idag.
Har haft två datorer och tre mailboxar samtidigt plus telefonen plus packat kollektioner och bokat möten och faxat papper och ordrar.
High tempo är en underdrift haha..men det är ju faktiskt kul.

Jag har till och med lyckats tränga undan min förkylning, jag tillät den aldrig att bryta ut för jag har inte tid att vara sjuk.Tur.

Nu är jag i valet och kvalet om vi ska åka till landet i helgen eller om vi ska stanna hemma o ha någon sorts halloween middag. Vi får se.

Jag brukar kolla varje dag och se hur många som följer min blogg o jag har ingen aning om vilka ni är.Kan ni inte skriva en kommentar, vore kul att höra lite feedback eller åsikter eller nåt.



Så här ser man ut, helt osminkad på jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0