Nytt år nya utmaningar

Hej, hoppas att ni alla hade en fin jul o ett härligt nyårsfirande, vi var hos några goda vänner på middag och det blev sent, men så får det vara på nyårsafton.
Det var jättetrevligt iallafall.
jag har haft julledigt och börjar jobba den 7e jan. då åker jag och min chef till Madrid för att titta på ett nytt märke som vi ska ta in till Sverige.
Flamenco heter det och det är såå fint, jag ska ta bilder o visa när jag kan.
Det ska bli jätteroligt för jag har dessutom aldrig varit i Spanien, ästan alla andra länder i europa men inte Spanien.
Det är tydligen runt 7grader varmt där nu så det är lite varmare än här.

Sen i januari kommer alla nya kollektioner till kontoret också från våra andra märken.




Kommentarer
Postat av: stefan

vi kommer sakna dig!

2010-01-03 @ 16:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0