Måndag!

Jo, jag skulle ju berätta om leversansen jag fick. Det var inte en klädsändning utan skor. Två sorters svarta stövlar i skinn utan klack, en lite lyxigare o en tuffare med lite mosckasinkänsla som man inte öppnar utan drar på sig som en gummistövel,jättemysig sko faktiskt.Sen fick jag in svarta klassiska pumps i lack med mellanhg klack.O slutligen en loafers/ballerina i röttskinn o mocka. Riktigt snyggt md en färgklick på fötterna. 
I helgen var det faktiskt riktigt mkt folk o stövlarna gick åt som sjutton. Fredrik Reinfeldt var i Vaxholm för sitt årliga tal så det var fullt med folk, kul.

Jag ska fota skorna o lägga upp bilder. Förresten har jag glömt säga att om det är någon som vill handla det jag visar eller pratar om så säg till,jag har några ex. av varje.

Ha en bra dag o tipsa gärna om andra bra butiker i Stockholm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0