Drömmar

Om man verkligen vill någonting så kommer universum att verka för det, det kommer att slå in förr eller senare.Jag är helt övertygad om det,
Det har hänt mig så många ggr att jag har slutat bli förvånad. Så jag vill säga det, tro på det du vill o låt ingen stå ivägen. Om du verkligen tror på en sak så kommer det att bli så. Varför??

Jo jag har tänkt mycket på det här o kommit fram till att när du fokuserar på något så har du det i huvudet hela tiden, omedvetet fattar du små beslut som på nåt sätt leder i din dröms riktning. T.ex. du pratar med vänner och familj om din tanke så att även dem får det i bakhuvudet..Sen blir det automatiskt så att när du går på stan så registrerar hjärnan saker som har med din tanke att göra. Och själv blir du förvånad och tycker att det är ett sammanträffande..

Man kan snabba på effekten genom att försöka vara mera öppen. Och tveka inte på dig själv, någonstans finns det en stig. Det gäller att hitta den o lyckas följa den.Den börjar vid din tanke o slutar vid din dröm, och där börjar nästa stig till nästa dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0