Hemma igen

Ja jag vet, jag har inte varit duktig på att blogga på sista tiden, men jag har en ursäkt faktiskt. Jag har varit på landet mitt ute i skogen o vi har inget internet där, inget trålöst heller för vi har precis skaffat dit el, så vi är glada för att överhuvudtaget se efter klockan sex..haha.

Men jag älskar mitt lilla torp som är rött med vita knutar. Det har varit en underbar helg ute i friska luften o jag har krattat och eldat o rensat rabatterna.. helt underbart.

Jag hade ju en tokrolig utekväll dagen innan jag skulle åka till landet, jag vet inte när jag kom hem men den åste ha varit runt fem, halv sju ringde min bror o väckte mig för att vi skulle åka. Så det var bara tt gå upp o sätta sig i bilen. Jag kan lova att varje gupp på vägen kändes i hjärnan. Man kan ju tänka sig hur jag såg ut när jag kom fram till landet vid elva på förmiddagen. Med sminket och håret stod åt alla håll...haha.

Men det var det värt, vi hade så himla trevligt och det är kul att bara få släppa loss ibland.
Ni ska jag skriva oftare, så mkt jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0