superlördag

Ja, då var det dags att gå o sova då, ännu en jättestressig men rolig och givande dag. Det var fullt med folk i Vaxholm och jag stod från elva till fyra samtidigt som jag agerade stylist över telefonen på en plåtning där jag egentligen också skulle ha varit, de mmsade bilder till mig när jag sagt vad de skulle ha på sig och det blev skitsnyggt. Det var en plåtning för herrkläder, ett höst reportage och jag hade lånat kläder från Day och beyond retro. Jag orkar inte ladda upp några bilder nu men jag gör det imorgon.
Jag hade fullt upp i butiken och om det går så här bra så blir det Paris snart igen. Jag lägger upp bilder på kläderna imorgon också. Fick dessutom ytterligare en förfrågan om att vara stylist så det kan vara en ny bana att gå in på. kul.

Sen berättade jag aldrig att jag eventuellt ska åka till skottland för ett modelljobb nu i påskhelgen. Jag får svar nu i veckan och som vanligt håller jag mina stackars tummar ; )

Men den stora frågan är..när ska man få vila?

Kommentarer
Postat av: katja

määääh inte viste jag att du har en blogg.

men nu vet jag och jag förväntar mig att du skall blogga oftare

2009-04-10 @ 21:52:18
URL: http://katjastrofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0