Glaceau vitaminwater

Hej hej, längesen jag skrev, jag har haft fullt upp som vanligt. Jobb, reklamfilm, musik m.m.
Igårkväll var jag på fest, det var releasefest för ett nytt vatten.
Cool fest faktiskt, uppträdande o goda drinkar.
Jag fick skynda mig hem efter jobbet o byta om och hade som tur var min klänning från Stella nova som jag har köpt på Mad elf art ren i garderoben.Den fick funka med underklänning från Ti-mo och liten väska i grön sammet från Andersen o Lauth.
Armband, Hermès och örhängen Åsitas.



Hanne Sörvaag,Nanna Martorell o jag

Kommentarer
Postat av: sara

det var en kul kväll!

2009-12-18 @ 23:00:18
Postat av: Hilda

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

Svar: Hej Hilda, förlåt för sent svar, ja vad kan det vara, runt 4-5 år till o från. Jobbar så mkt så det går perioder då jag inte hiner skriva men ska försöka bli bättre : )
Rebecca H

2012-10-14 @ 08:53:52
URL: http://allasmslan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0