morgon o en ny stressig vecka

Min dotter har legat och hostat hela natten, och hon ska vara hemma hos mig idag och bli frisk.
Då måste jag ju förstås kunna pussla ihop resten av dagen, jag måste ringa till jobbet och säga att jag inte kan komma för min dotter är sjuk.
Lekis har jag ringt och sagt att hon är hemma hos mig. Jag måste någon gång under dagen till banken för att bankomaten tog mitt kort igår, helt utan anledning när jag skulle ta ut pengar. Jag blev så arg, tur att det inte var företagskortet för jag åker ju till Paris imorgon på inköpsresa.

Jag måste även ut till Vaxholm en sväng för att hämta min väska och prismärkaren, för jag har bokat in kundmöten direkt när jag kommer hem.

Hur ska jag nu hinna allting?

jaja..det löser sig som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Elva

Hoppas hon kryar på sig!

2009-03-30 @ 11:06:32
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0