Returer

Idag firar Stefan och jag att vi har varit förlovade i fyra år, vi vet att det är dags för bröllop men vi har verkligen inte haft tid att planera. Men det kommer : )

Vi lånar ut lite kläder till press på jobbet så att stylister ska kunna låna till fotojobb i tidningar osv.
Idag fick vi tillbaka jättefina saker från Andersen o lauth och från Ti-mo.
Det är sådant som är ute i butik nu så vi får köpa loss det till inköpspris..
Jag köpte en underklänning från ti-mo som jag har velat ha länge.
Jätteglad för det.

Här på bilden har jag min fina Andresen o lauth klänning.


Kommentarer
Postat av: sara

mycket fin klänning tycker jag. : )

2009-11-12 @ 18:32:02
Postat av: fridaS

Fin

2009-11-12 @ 18:34:47
Postat av: Anonym

Du är väldigt vacker vad du än har på dig!

2009-12-02 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0