Vaccination idag

Idag har jag och min dotter och tagit vaccin mot svininfluensan, jag var mer rädd än min dotter.
Det kändes inte så farligt faktiskt men det är efteråt nu på kvällen som armen värker. Jag har fått ett blåmärke och det gör ont.
Jag hoppas att det inte blir några andra biverkningar framför allt inte på min dotter, hon har också ont på armen.

Imorgon ska vi kolla på ett hus, mest på skoj men det är bra att börja reka lite och se vad man gillar.
Innan ska vi äta lunch hos Stefans vän Peter och hans tjej Evelina.
Peter har fått med tre låtar till melodi festivalen i år, jätteroligt och jag är glad för hans skull.

Ska absolut rösta på dem.


Loiuse har varit här hos oss ikväll och det var trevligt, det är inte varje fredag vi delar soffa och Carpaccio med någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0