Halloween

Äntligen fredag, sitter som vanligt i soffan och har ätit gissa vad...carpaccio.
Det var riktigt gott idag, hon är duktig charktjejen i centrum,skär till bra bitar av bra kött.

Jaja, imrogon är vi bjudna på Halloweenfest hos min kollega, ska bli trevligt!
Hoppas att vi får tag i en barnvakt bara.

Ska väl åka in till stan o se om jag hittar någon bra halloween utstyrsel, bara nåt litet.

Köpte ett mörkbrunt läppstift idag från ysl, helt underbart. Passar perfekt till mitt röda hår.
Det ska jag ha imorgon och resten får jag ta då.

: )

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilken bra blogg! åhh väskan från Mathilde är bara för snygg.

2010-06-23 @ 12:32:38
URL: http://wildinfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0