Äntligen..

Nu har jag fått in en efterlängtad sändning från Gestuz, igår kom det en jättemysig kofta i grått, går nedanför baken i lite bylsig modell. Superfin. Kommer ta slut snabbt tror jag, det är precis en sån man vill ha nu när det börjar dra ihop sig mot hösten.
Även ett jättepraktiskt bas linne att ha under kom med. I grått, vitt eller svart. 199kr kostar dem o de är i lite längre modell så man slipper det där glappet när man sitter ner.
Ska visa sen, jag lovar. 
Nu funderar jag på om jag har beställt några jeans..skulle behöva några till butiken.Ska kolla min lista annars ska jag se vad Gestuz har för modeller.
Stylesnobskorna jag fick in häromdagen är superfina.

Nu är det ju modeveckor o jag ska ta mig till mässan o se vad som kommer till våren 09...redan eller hur.
Men nu är det hösten o vintern som gäller o man kan köpa nya plagg men ändå sånt som håller flera säsonger.
Men mitt tips är att hitta en jacka i rutigt, kan vara lite mexikoinspirerat eller klassiskt twill.
Själv ska jag satsa på en figursydd rutig kavaj.Snyggt med jeans o en blommig scarf eller halsduk för att bryta av med. Det kan bli så otroligt fint om man blandar mönster.Var inte rädd..testa!


Kommentarer
Postat av: Marina

Hej Rebecca! Vad kul att du har skaffat en blogg om kläderna som kommer in till butiken. Jag behöver köpa in lite nya höst/vinte kläder! :-)

Kramar

2008-08-18 @ 09:36:34
URL: http://mariiinas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0