Förkyld..

Nu ä det måndag igen, det är otroligt hur fort veckorna springer iväg. Satt igårkväll efter julbordet o letade biljetter til Paris, tanken är att jag ska åka över dagen men de kosta runt 6000 överallt..Sanslöst. Sen finns det ju norweigan som är mkt bättre i pris men då måste jag stanna över natten. O det är så skönt att komma hem.

Vi får se vad jag ska göra.

Stefan och jag ska på provfilmning för en reklamfilm idag. Ska bli kul att göra något sånt tillsammans.

Idag är jag ledig o är förkyld o jättetrött så jag tror att jag ska ta min lilla vovve Hjärtat o gåå o sova ett tag. härligt va?
Jag ska stänga av telefonen och dra ner rullgardinen....zzzov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0