Gott o blandat, 4everyoung



Haha.. den här togs härom dagen och meningen var att jag skulle ta ett språng i luften. men på betonggolv o med höga klackar så var det inte det lättaste.

Idag är det visning på våran lokal här på Lidingö. Den är så fin men vi har inte möjlighet att ha två ännu.Men den är perfekt som kontor eller fotostudio.Vi får se om de vill ha den.

Jag vill göra om i vårt vardagsrum, o de enda som jag skulle vilja ha hjälp av är Simon o Thomas. De är så bra o jag tror att vi har liknande smak. Idag är det vit sån där bucklig tapet men jag vill ha en ny fin mörk tapet med blommor. Lite bohem-romantiskt. Både Stefan och jag gillar mörkt med levande ljus.
Därför att vi har vitt på landet så vill vi ha mörkt o modernt hemma. Ja ja, tror inte direkt att de kommer o knackar på dörren så vi får nog fixa det själva.



Det här är en bild som är med på en webshop som jag berättade om tidigare, 4everyoung.se , kolla o beställ dina julklappar där. Jättefina kläder till bra priser!! De stickade tröjorna är jättemysiga.

Jag ser fram emot H&M`s inrednings kollektion som kommer i Feb. Ska bli så kul att se vad de har. Bra priser ska det vara oxå.

Tyvärr missade jag utförsäljningen hos Day,Birger et Mikkelsen. Den var i fredags men vip kvällen innan.Jaja det är väl lika bra att spara de pengarna.

Skriver mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0