Vaxholm-julmarknad

I helgen har det ju varit marknad ute i Vaxholm. Det var massor med folk och proppfullt i butiken, jättekul.
Folk är helt tokiga i min jacka som jag berättade om, tror att jag bara har två kvar nu, av typ 100. Men nu har jag bestämt mig, jag ska ha stängt januari och februari. Sen i mars åker jag ner till Bangkok och köper in massor av sommarkläder.
Det blev sån succe förra sommaren så jag kör på det igen.Jag längtar faktiskt.

Igår köpte vi en gran i plast, känns bättre att ha en i plast istället för att hugga ner stackars granar. Den var dssutom ganska fin.Vi ska klä den ikväll och vi har guld och lila tema. jag har köpt stora blockljus i mörklila o kommer att duka i det temat i jul.Jag älskar att dekorera.

Stefan och jag har precis bestämt att vi ska ha en överaskning i månaden till varandra, det behöver inta vara en present utan kan vara en händelse eller dylikt.
Stefan har redan fått sin för den här månaden, jag tog med honom på spökvandring i Gamla stan. Jättemysigt.
Han gillade det mkt.

Imorgon är det måndag igen och jag är ledig, ska ha en städdag efter att jag lämnat dottern på lekis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0