Yes!

Idag ringde de från castingen och vill att jag ska komma på callback imorgon. De gillade mig,kul.
tyvärr blev det inget för Stefan den här gången.Jaja, än ska man inte ropa hej.

Imorgon är det fredag, det var väldigt vad veckorna går fort. Imorgon ska jag träffa Dena o prata lite kläder bl.a. och sen då på callback. Efter det ska jag förbi Katja o hämta min klänning som jag glömde i hennes fotostudio.
Sen bär det av till Vaxholm.

Jag städade ur p mitt lager idag o det var värst vad det får plats mkt grejer där..skönt att få lite space dock.

Jag ska vara med i en filminspelning på söndag, tydligen en film som kommer att visas i USA bl.a. på bio. Ingen stor roll men
en erfarenhet rikare. : )

Nu ska jag gå o sova så jag är pigg tills imorgon,sov så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0