Tillbaka

Så..nu är jag hemma igen, efter ca två veckor i Bangkok så känns det riktigt skönt att komma hem. Ingen säng är skönare än sin egen.
Jag hittade massa fina kläder, jackorna som jag berättade om och många otroligt fina koftor. Jag köpte faktiskt mest  höstplagg den här gången. Men självklart även de långa sommarklänningarna i vackra tyger med rosor,såå fina.
Jag sålde slut mina solklänningar på en dag, helt otroligt, men förståeligt.
TIll mig själv köpte jag skor, ett par gråa i lack med jättehög klack o öppen tå med en sorts kedja som går från tårna upp till vristen, väldigt snygga.Lite Gucci inspirerade. Och ett par i guldfärgat tyg med tunna remmar o en stor platta runtvristen med guldnitar o en stor "diamant" i mitten. Riktigt lyxig look..på rätt sätt.
Min höstkollektion från Gestuz har börjat komma in och hittils har jag fått en stor vid kofta,stickad med stora trekvartsärmar o ett band som man knyter igenon koftan runt midjan. Den ger en slank siluett även på den som är lite kraftigare. Jag gillar Gestuz mkt, de har otroligt bra priser o ändå så fin kvalitet o framför allt  superbra passform. Jag tror jag är en av få som säljer det i Sverige eftersom det är ganska nytt.

Jag ska ta lite kort o lägga upp på det jag har köpt som jag har lovat,jag råkade glömma min kamera på landet innan jag åkte så jag måste ner o hämta den men snart kommer de.

Ha det bra o njut av den lilla sommaren..kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0