Packning

Ja, nu har jag nästan packat klart. Jag gjorde tre fynd igår på NK som kommer att fungera som bas för outfits. En underbar stickad ljusgrå kortärmad kofta, en blågrå kjol från See by chloé med veck o två fickor fram o ett par ljusblå lite slitna utställda jeans. Kommer att vara riktigt andvändbart.Jag har ett par grå lackskor med öppen tå o höga klackar som kommer passa perfekt. På dagen kan jag bara ha en vit T-shirt under. Blir skitsnyggt.

Det där med vita T-shirts är lite kul, jag har lyckats hitta en riktigt bra modell i bomull med lite stretch, den är längre än vanliga vita T-shirts o den har en otrolig passform. Jag har dom i butiken för endast 99kr. Det är lagom för ett bra o enkelt basplagg.

Jag har även hittat en blank helt veckad kjol,knälång med resår i midjan, den är silverfärgad o kommer bli sjukt snyggt med den vita T-shirten o de grå lackskorna. Ska testa hur det blir att ha ett bälte i midjan till. 

Nu måste jag strax åka till Arlanda, ska försöka skriva så ofta jag kan, jag kommer tillbaka den 16e.
Om jag inte har möjlighet att skriva innan det så vill jag bara säga, var inte rädd för höga klackar, man får snyggare ben o bättre hållning. 
Det är så många som säger att de inte kan gå i höga skor. Köp ett par o öva hemma!! Punkt slut.. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0