Fredag kväll

Sådär, då är det fredag igen, veckorna flyger iväg,Jag har haft en härlig vecka med plåtningar o nya människor o en massa nya affärskontakter. Jag börjar känna mig som en buissnesswoman haha..
Men det är bra, jag vet vad jag vill o jag ska lyckas med det.
Stefan är och handlar gissa vad...oxfile. vi ska äta carpaccio, det var ett tag sen o vi är alltid lika sugna på det. Annars har vi faktiskt dragit ner på köttätandet och äter mest fisk o kyckling.

Men men, imorgon ska vi på inflyttningsfest o jag vet inte vad jag ska ha på mig, det blir nog frackkavajen med svarta pumps, frågan är bara vilken klänning jag ska ha. Jag gick runt på stan idag o letade men hittade absolut ingenting.

Ja nu ska det bli gott att äta, o sen soooooova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0