Måndagkväll

Idag har jag varit på stan o köpt ett par vinterskor, det blev Ugg´s kängor, den lägre varianten i beige.
Så sköna skor, de kostar ju men det är en bra investering.
Stefan jobbar sent idag o jag sitter i soffan o ser på tv.

Min lillasyster är med i en tjejgrupp o ska åka till Malaysia imorgon och uppträda. Hon ringde mig o frågade om tips för vad de skulle ha på sig på röda mattan, så jag hittade massa fina bilder på inspiration. De har en liten rockig image så jag tyckte att de skulle ha nåt i spets o bryta av med en cool skinnjacka o ha bälten med nitar. Höga svarta skor med läderremmar..
Jag tror att det blir skitsnyggt.

Själv ska jag på en jobbintervju för ett jobb som bara är tre timmar om dagen, och senare på kvällen ska jag på en casting.
Ska bli spännande.

inflyttningsfesten i lördags var jättebra, det var någon skum tjej som typ blev besatt av min fästman o när vi stod i hissen och den hade börjat åka ner så ryckte hon upp dörren o skulle åka med. Väl därnere rycktes även taxidören upp efter att hon kramat oss båda hej då, o sa att hon skulle bara åka med några meter. Sen slutade det med att hon dirigerade bilen hela vägen hem till henne. Helt sjukt, vi satt bara o gapade. o tyckte att det var patetiskt.
Desperata singlar har ingen respekt. Blä...
Tur att jag inte är svartsjuk.

Det är väl typ det som har hän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0