Söndag

Åh vad det står överallt om när Linda Rosing var med i det här sanningsprogrammet. Jag missade det men ska se idag hade jag tänkt. O idag står det i expressen att det är triangeldrama mellan Kleerup, Gynning o Rosing. Hm.. Jag visste inte att det va slut mellan Gynning och Kleerup. De var väl förlovade eller?

Iallafall, who cares. Jag har ju haft min butik ute på nätet till salu. Men nu är det ju lite svårare tider så jag får inte ut vad jag vill ha för den så jag ska stanna kvar i Vaxholm ett tag till.
Jag har färgat håret mörkbrunt och det är jättefint, o imorgon ska jag vara modell för en webshop som heter 4everyoung.
De kommer även att sälja lite av mina kläder så håll utkik där, ska bli jättekul.

Jag har 50% på alla mina jackor nu i butiken så de kommer snart att vara slut. Men det är bara bra för då kan jag köpa in mer till Paris, ska försöka åka ner nu i dagarna och köpa in lite mer inför julen.

Annars har vi varit och tittat på en lägenhet på söder som vi verkligen vill ha. Men om den sticker iväg i pris så får det vara, den behöver totalrenoveras o stambyte kommer att ske inom tre år så föhoppningsvis skrämmer det bort några.Vi får se..



Jaha, så här blev håret, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0