Nähä..Men Paris i allafall

Nä, det blev inget som passformsmodell, de sa att jag var för smal. De ville ha en 38 och jag var närmare 36. Synd men ja det är inte varje dag man är för smal för något.
Sportcastingen gick nog inte så bra heller, jag har inga rutor på magen och det kändes fånigt att komma in o ta av sig tröjan inför två okända killar som skulle bedöma ens mage. Fy så obehagligt det kändes.

Jaja, det var ju ingen som tvingade mig haha..

Men i allafall, på torsdag åker jag ner på inköpsresa till Paris, jag ska ta med mig en tjej som jobbar för mig o det ska bli jättekul. Hoppas att det finns mkt fint. Jag ska ta mkt bilder o visa sedan.

Vad läskigt med den här svenske låtskrivaren som blev anhållen i L.A. Jag vet vem det är, jag har träffat honom ute nån gång. Skumt.

Hörs snart, nu ska jag till butiken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0