Jaha..pengar vad är det?

Fasen, idag har jag tappat rösten, det svider och jag är alldeles röd i halsen. Jag vill absolut inte bli sjuk nu för jag har mycket att stå i som vanligt. Idag ska jag på casting kl 18.00 för ett tyskt bolag. Det är bra betalt och jag behöver pengarna. Ni får hålla tummarna för mig.
Som jag berättade tidigare så var vi ju i Frankrike nyligen och fatta hur härligt det var, vi satt på en strndservering i Cannes i solen och beställde in en flaska rosé..

Jag var inne på Diorbutiken och i Guccibutiken o hittade en så sjukt snygg väska.. synd bara att den kostade 22 000 kr.
Jaja, vad är en bal på slottet?

Igår var jag med min hund hos veterinären i typ fem timmar för hon hade kräkts och varit lite slö, de röntgade och tog blodprov och urinprov men hittade inget fel... Och sedan gick notan på 2800kr.. vad dyrt, jag hade bara typ 2100 på mitt kort så jag fick skämmas och be att få betala resten via faktura..men men jag är glad att min älskade hund inte är sjuk iallafall.

Jag var också igår och lämnade in två kandelabrar i nysilver på metropol, jag köpte dem för 5500 och nu satte dom utropspris på 1500.Jaha tack så mkt...nu hoppas jag på att folk bjuder på dom så jag får tillbaka lite av pengarna iallafall.

Jag hörde om han som vann en miljard..jag skulle vara glad om jag vann 100 000.men det kommer ju aldrig att hända.Kanske för att jag aldrig spelar ; )

Jag fick in lite smycken igår, jättefina från Xantiphe. Jag ska fota dom sen.

Puss på alla som kämpar för överlevnad i pengaträsket, det kommer bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0