Aj min visdomstand..

Är det inte typiskt, jag har sett fram emot den här middagen vi ska på ikväll och precis då så vill min visdomstand sticka upp och förstöra. Jag har fått nån inflammation i tandköttet som gör så att jag typ inte kan gapa. Gör jätteont, jag var hos tandläkaren igår o hon skrev ut antibiotika. Men om jag börjar äta det idag så kan jag inte dricka någon alkohol ikväll. Och hur kul är det att vara på middag med en sommelier om man inte får smaka..

Vad ska jag göra, förståndet säger att jag ska äta penicillin. Men måste man alltid vara förståndig?
Jag får väl se hur det går under dagen.

Nu till nästa "enorma" problem, vad ska jag ha på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0