Bakis idag

Vi hade så kul igår på middagen, det var en häftig smakupplevele. Tryffelhonung och en massa delikatesser. Äppeltärningar  brynta i råsocker på äppelgele med ingefära och anklevermousse. Väldigt väldigt gott..
Till varmrätt åt vi anka från Frankrike o risotto. Till efterrätt fick alla varsin liten kladdkaka i en liten form. ahh vad gott.

Sedan gick vi ner till  hans studio och lyssnade på musik, och efter det badade vi i deras utomhusjaccuzi (hur det nu stavas)
Det var verkligen en rolig kväll o det blir ju svårt att bjuda tillbaka med någon spännande maträtt. Men det ska nog bli bra.

Mina batterier i kameran är slut så jag måste ladda den innan jag kan lägga in bilder men jag ska göra det snart.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hey!

Det var supertrevligt att ha er här!!!

Men som sagt, bakis och sååå trötta.

Varför glömmer man alltid bort att det kommer en dag 2??

Massor av kramar från mig och Peter!

2008-09-21 @ 20:09:15
URL: http://tvillingarwhat.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0