Hemma idag

Ah, det är typiskt, idag har jag tappat rösten o har ont i halsen. Jag har reklamfilmsinspelning imorgon o jag måste vara frisk. Jag får dricka te med citron o honung,det kanske hjälper.

Jag började sy på en top igårkväll grafitgrå med svart fransrad längst ner,det blir djup rygg o halterneck. Jag ska fästa ett kragband runt halsen o fästa lite strass stenar Vi får se..men tänk vad kul om det blir nåt man kan använda.

Jaha vad ska man göra hemma idag då,jag vill städa på vinden men jag får nog inte anstränga mig.Jag tror att jag iallafall ska rensa garderoben från sommar kläderna. Koftor osv tar ju lite plats.

Jag lär ju skriva igen lite senare så ser vi om jag pallrat mig upp ur soffan. : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0