Hemma igen

Nu så hemma igen, har varit o handlat mat till middagen också, det blir fiskpinnar o potatis, alltid gott.
Jag såg att det fanns fiskpinnar med torsk också, jag trodde att man hade slutat handla med torsk. Jag köper det iallafall inte. Tycker det är skamligt.

Provfilmningen gick bra, hon var jättenöjd. Men man vet ju aldrig vilken person de letar efter.Jag håller tummarna, jag ska få svar imorgon.

Jag vill så gärna åka ner till landet över helgen, har inte varit där på flera veckor och jag saknar det så himla mkt.
Vi har dragit in el där nu så man kan sitta o skriva på datorn. 

Det är verkligen mitt paradis på jorden, det är ett torp med grund från 1700-talet med järnspis o öppen spis som vi haar eldat med för att hålla värmen. Det finns inget så mysigt som att somna i skenet av en öppen eld, mitt ute i skogen.
Jag ska se om jag har lite bilder ifall det är någon som vill se.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0