Kladdkaka

Mmmm,,det är så otroligt gott med nybakad varm kladdkaka med glass. Det var längesen så det var dags att baka en.

Iallafall, jag fick katalogen med Gestuz varor man kan beställa som sista leverans för året. Åh jag vill ju ha allt, de har så snygga saker.
Jag önskar att jag kunde visa bilderna.Tror jag ska beställa svarta spetstights och en top i svartglansigt material som är en body, så himla cool.
Långklänning, paljettklänning,koftor mm..

Nu har de varit o hämtat spegeln o jag fick 1500kr, bra va?

Har fortfarande inte fått svar ang. reklamfilmen.

Imorgon är det fredag, går inte tiden fort? Och snart är det sista dagen för att lämna in bidrag till melodifestivalen, jag är nog bara med på ett idrag i år, har gett upp det där.

Men men, kanske ska gå ut o ta ett glas vin efter jobbet imorgon med en tjejkompis, vore kul. Nu sa jag gå ut med min lilla hund, Hjärtat. Sedan ska jag sova..hörs imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0