Lucky day

Hmm..har endel ingen som helst självinsikt? Kan inte ta en ton rätt. Jag undrar vad de tänker när de står framför spegeln.

Jag ska hålla tummarna för Tess, hon med blont lockigt hår. Jag träffade henne på en reklamfilmsinspelning, jättegullig tjej.

Jaja, Jag är iallafall glad för det var utbetalning från Stim idag, väldigt välbehövda extra pengar. Och dessutom fick jag ut en låt till. Inte till någon känd artist men ändå. Nu när jag har "vind i segeln" så ska jag bara tänka positivt, att allt kommer att bli hur bra som helst.

Jag kanske inte har berättat att jag skriver lite låtar då och då. Inte alls på heltid men det är nåt jag älskar att göra, skriva om känslor. Jag har haft turen att få med låtar till A-teens och Darin. Sail the ocean heter låten som Darin hade på sin skiva, en ballad.Skrev den innan jag skulle flytta till Dubai.

Jaja, inget mer med det nu, sitter och tittar på Heroes och ska fortsätta med det.Hörs sen eller imorgon.

Kommentarer
Postat av: stefan

Världens bästa tjej!Puss

2008-09-17 @ 22:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0