Måndag igen..

Imorse var jag så trött men man har ju inget val, man måste ju gå upp. Helgen har gått snabbt, för snabbt som vanligt.
Vi var inne i stan i lördags åt lunch på Tures, jag tog en baguette med skagenröra,supergott.

Jag körde förbi lokalen som jag tittade på inne i stan, den ligger typ 100 m från Stureplan.Jag vet inte vad jag ska göra, ska jag flytta från Vaxholm in till stan.  Svårt.

Förresten så glömde jag ju berätta hur det gick på vår love matchning, det gick inget vidare, han blev förtjust i henne men hon tyckte inte att det var hennes typ riktigt. Synd verkligen.

Lägger upp en bild på mig o mamma ifrån dopet förra lördagen. Har klänningen med fransar som jag har visat tidigare.På Hugos dop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0