måndag morgon

Nu är jag hemma igen , har lämnat dottern på lekis och varit och fixat mina naglar. De är jättefina nu och det är så skönt att de inte går av utan är starka och hållbara i ungefär tre veckor,sen gör man om det.

Det ser helt naturligt ut för jag gillar inte för långa "häxnaglar".

Jag har ju stängt idag i butiken så jag tror att jag ska passa på att göra nåt kul , kanske åka till metropol. jag älskar att gå på auktion. 

Dagens outfit blir soft, jag hittade en stor grå kofta i Stefans garderob så jag tog den med blå jeans och ett stort blått bälte i skinn som jag satte utanpå koftan i midjan, blev snyggt. 
Det är skönt med stora mysiga kläder där man ändå markerar en smal siluett någonstans, antingen över ena axeln eller i midjan.

Kanske ska åka in till stan och se om jag hittar nåt kul, vi får se, men nu sitter jag här o gäspar och tror att jag ska göra vad alla skulle vilja göra en måndag mogon....SOVA!   Jaa, det ska jag göra. Vi hörs sen kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0