Måndag

Måndagar är min lediga dag, enda dagen jag har stängt i butiken. Skönt, för måndagen är ju lite ångestfylld men för mig är det min lediga tid då jag kan gå till frisören o på stan eller bara va...
Jag var på dop i lördags och träffade en vän till mig som arbetar som manager för olika artister. Han sade att han har en artist som snart ska vara med i tv o hon behöver hjälp med kläder. så det ska bli jättekul. Jag ska ju ner till Paris snart som sagt o då ska jag hitta saker som passar henne, tänk vad kul att man får arbeta med sin hobby. Kreativt o utan gränser.

Det här är ett par kostymbyxor från Gestuz 599kr hög midja o vida med hängslen som man kan låta hänga eller ta bort eller ha på sig.Så sköna o de passar även till platta skor.
Nr 2 är en jättefin pennkjol med ett veckat parti bak. Den är i samma tyg som byxan och den kostar oxå 599.Jätte fin, lite annorlunda o otroligt prisvärd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0