Spetsar..

Idag har jag varit på stan hela dagen och gått omkring och tittat efter fina kläder. Bäst idag var Mathilde på Biblioteksgatan,de har mkt fint. Bl.a. Uggs. Jag har funderat på om jag ska köpa ett par för de verkar vara så sköna o jag tycker faktiskt att de är rätt snygga.

Plus att jag var inne på en tygaffär o köpte lite svarta spetsar o fransar, jag fick sån lust att prova sy nåt eget eftersom jag har en sprillans ny symaskin. O jag köpte ett fint tyg oxå så vi får se vad det blir.Jag lägger upp bilder om det blir något fabulöst..

Annars gillar jag Chanels nya guldserie,läppglansen är underbar. Nagellacket blir fint om man tar minst två lager för annars blir det lite genomskinligt.275 kr.                                                                              
Kolla mina fina ormörhängen som jag köpte i Bangkok i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0