Tiden går fort..

Nu är det verkligen dags att skriva igen.  Åh vilket underbart mode det är nu, jag älskar ju spetsar o volanger, blek hy o röda läppar. Jag vill kalla det dramatiskt mode, kvinnligt med stora volymer o former.
Det här sydamerikanska med fransar o rutiga skjortor kan jag inte riktigt ta till mig.Men det är ju kul att det finns olika stilar.
Mina sommarkläder är i stort sett slut nu i butiken tack o lov..Nu är man trött på rosa o turkosa små linnen o toppar.
Resterna åker ner i en kartong o får gå i ide till nästa vår.
Nu i dagarna håller jag på att planera en inköpsresa till Paris, jag måste fylla butiken med nya toppar o klänningar inför den här säsongen.Jag har nog inte sett fram emot en resa så här mkt tack vare det underbara modet som är nu. Det kommer att finnas så mkt fint.
Jag kommer att anordna shoppingkvällar med vin för tjejer som vill ha en kul kväll med sina vänner.Då bokar vi ett datum o hur många som kommer och så får de shoppa o jag står för vin o tilltugg.Kan bli jätteskoj.

Jag har fått in jättefina kläder från Gestuz, en svart figursydd kavaj med frack, så himla cool. Jag har letat efter en sådan i flera år. Jag blev inspirerad av en tjej i en video från 80-talet, hennes stil är grym.Bucks fizz heter gruppen o låten heter When we were young..sjukt bra låt dessutom. Iallafall frackkavajen kostar 799kr endast o hittils har jag de flesta storlekar,34-40.

Nu ska jag äta lite carpaccio som min käre fästman har gjort iordning.Han ska förresten släppa en singel snart.
Noble-Street of broken hearts,finns att lyssna på på ubetoo.se.
Lyssna gärna o säg vad ni tycker..nu ska jag äta,kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0