Framtiden

Nu har jag bestämt mig vad jag ska göra, jag ska se till att göra stora förändringar. Med jobb, butiken och min tid.
Jag har lärt mig att man inte kan göra allt man vill samtidigt.
Det känns jättebra.

Fick förfrågan att medverka i en ny film som spelas in med Izabella Scorupco och Michael nyquist nästa vecka men jag tackade nej. Känns bra ändå för att jag kan inte ta ledigt en hel dag för det. Jag känner mig duktig för det.

Tyvärr så är jag även tvungen att tacka nej till stylingjobb också pga att jag inte har tid helt enkelt. Jag jobbar heltid och när jag kommer hem så är jag helt slut, jag kan inte då åka iväg på ett andra jobb som jag har gjort nu en tid, det håller inte när man har familj. Och kroppen säger ifrån.

Vi får se vad som händer i framtiden..

Kommentarer
Postat av: Elva

Din framtid ser mycket ljus ut Rebecca. När du väl får en balans på saker och ting så kommer det att bli finfint. "Visst gör det ont när knoppar brister" osv men du kommer att blomma ut och du kommer att hitta en helt ny sinnesfrid tror jag. I will back you up ;)



Btw så är det skittråkigt att Alpha är så himla dundersjuk just nu. Hade ju varit supertrevligt att åka ut till Vaxholm och hälsa på.

2009-04-15 @ 21:49:48
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0