Stor dag.

Då var den här dagen över, jag gillar inte att göra buissness men alltid hamnar jag i situationer där jag måste förhandla. Jag måste vara iskall o ha skinn på näsan. Kan man inte bara få vara kreativ? Kan man inte bara få skapa och ägna sig åt det man är bäst på?
Varför måste jag leka mäklare och ekonom.

Nu ska jag ha ett möte på söndag där vi ska diskutera affärer inför sommaren. aaahhhh....Jag önskar att jag hade en advokat eller en assistent som hela tiden kunde förhandla fram de bästa dealerna. : )


Kommentarer
Postat av: Elva

Jag har insett att jag är väldens sämsta businesswoman. Jag skulle behöva en hårdnackad agent. NU!

2009-04-15 @ 21:51:02
URL: http://elvamakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0