Fredag den 13e

Ja är jag inte duktig på att uppdatera min blogg haha... Ja, men jag har sagt att jag inte ska ha dåligt samvete för det utan jag skriver så fort jag hinner.

Jag var ju på reklamfilmsinspelningen häromdagen och det gick jättebra, det var superkul och ett bra gäng att arbeta med.Armstrong heter dem.

Jag har fortfarande inte fått svar ifrån den tyska reklamfilmen men jag har varit på provfilmning tillsammans med Pontus Olgrim som jag arbetat med förut i Felix Herngrens reklamfilm för Santander och i den Svenska Starwarsfilmen.
Det gick jättebra o nu är det bara att hoppas..
Fick ett annat jobb oxå nu på mån kväll i en reklamfilm för Axe.De ringde igår och ville ha med mig.man tackar.

Förresten, på inspelningen häromdagen träffade jag en jättegullig tjej som även skriver låtar och sjunger. Fantastisk röst o talangfull skådespelerska. Jag hoppas att det kommer gå bra för henne.

Imorgon ska jag åka ut till Vaxholm o jobba,hoppas att det kommer folk. Jag längtar efter solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0