Ikea en lördag

fy vad jobbigt det är att gå på Ikea en lördag, man känner som ett får i skocken som vallas runt efter pilar på golvet.
Tänk om det inte fanns pilar på golvet, då skulle alla vandra kors o tvärs fram och tillbaka. Smarta pilar faktiskt.
Sen ligger ju cafeer och restaurangen väldigt lägligt, precis när man är sugen.

Men men, det slutade med att jag köpte ramar och stora blockljus, jag älskar deras stora blockljus i olika färger, jag har dem på ett stort runt träfat som jag har köpt på Raja, en av mina absoluta favoritbutiker.




Nu sitter vi i soffan och myser med lite rött vin och carpaccion är snart färdig inför den korrupta melodifestivalen.




Här är en till bild från fotograferingen hos Katja Elmén, make-up Elva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0