Lets dance

Åh vad jag är mätt, kan någon gissa vad jag har ätit till middag? Carpaccio, helt otroligt vad Stefan tycker om det här. Och jag får väl äta det oxå då..fast gott är det ju.
Jag fick svar angående den tyska reklamfilmen idag, jag fick inte rollen.. : (

Synd, jag var lite arg över det idag , men nästa gång kanske det går bättre. Man kan ju inte få alla roller.
Jag var på en annan casting igår för en annan tysk reklamfilm som ska spelas in i Slovenien. Jag får väl hoppas på den istället.
Men det är konstigt för det kändes så bra på den första castingen. Den andra kändes inte alls lika bra.

Jag är glad oxå för jag har pratat med en vän i veckan som jag inte har pratat med på länge. Det var jättekul och hoppas att vi kommer att ses snart.

Idag är svärmor hos oss och ska sova över här för att hon ska vara barnvakt imorgon. För att både Stefan och jag ska jobba.
Har lite nyheter i butiken så det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0